Zodra u bent ingelogd bij ProCure.WEB, komt u in het startscherm terecht.
Het startscherm is onderverdeeld in de volgende elementen:
•Navigatiegroepen & Functionele tegels
•Algemene actietegels
•Systeemvoorkeuren en informatie
Hier vind je de acties, documenten en budgetten die je zelf hebt aangemaakt en/of die door iemand anders in de organisatie zijn aangemaakt maar die een actie van jou verwachten, bijvoorbeeld een goedkeuring.
Hier vind je de acties die te maken hebben met aanvragen, d.w.z. kosten en uitgaven die nog niet gemaakt zijn maar waarvan de organisatie gevraagd heeft ze in behandeling te nemen.
Hier vind je de acties met betrekking tot terugvorderingen, d.w.z. kosten en uitgaven die jij of een medewerker persoonlijk al hebt gemaakt en waarvoor een vergoeding wordt aangevraagd bij de organisatie.
Met deze keuzeknop kun je tijdelijk de taken van iemand anders overnemen in geval van afwezigheid, zoals vakantie of ziekte, of iemand anders jouw taken laten uitvoeren. Wie welke taken kan overnemen wordt geregeld binnen de beveiligingsinstellingen van de organisatie.
Deze knop opent de helpfunctie.
Met deze knop beëindigt u de ProCure.WEB-sessie en moet u opnieuw inloggen.
Hier kunt u systeemvoorkeuren zoals taal wijzigen.
De huidige gebruiker en database worden hier weergegeven.